Väsktips från Apriqot!


Min väska i färgen Tanned Cognac


Jag köpte nyligen denna väska från Apriqot efter att ha spanat på den ett bra tag. Jag beställde först en från hemsidan i färgen Rustic Brown men när jag fick hem den tyckte jag att det var för röd i färgen. Så jag skickad tillbaka den och tog den här istället, och jag är verkligen jättenöjd! Den är rymlig (får plats med datorn), snygg färg och den verkar vara av bra kvalitet.

Den kostar 1.490:- så priset är inte jättefarligt med tanke på att det är en skinnväska. Så jag kan verkligen rekommendera denna om man är sugen på en ny väska!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Tack! :D

2010-04-29 @ 17:14:16
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0