Svensk parfym i snygg förpackning




Butiken på Mäster samuelsgatan 6 i Stockholm

Jag har en mapp på datorn där jag sparar snygga förpackningar som jag hittar och där hade jag en bild på de här parfymerna som jag verkligen tycker är snygga. De kommer från det svenska märket Byredo som även säljer doftljus och tvålar. Parfymerna är mycket dyra, 100 ml kostar omring tusenlappen! Men de har riktigt stiliga och snygga förpackningar och butiken ser ut att vara väldigt cool. Jag tycker att det som gör förpackningarna så snygga är det fina typsnittet, det är helt i min smak!

Jag får gå och lukta på parfymerna nästa gång jag är i Stockholm och se om de lever upp till sina fina förpackningar och höga pris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0