Pecha Kucha Night i Sundsvall



Nu på torsdag är det Pecha Kucha i Sundsvall för andra gången och jag och Anna ska göra något lite läskigt, vi ska nämligen vara talare! Vi ska prata om att starta företag, från dröm till verklighet. Jag hoppas att det kommer att bli intressant, förra gången var det väldigt kul så det ska bli spännande att vara med.

Pecha Kucha (japanska för ljudet av konversation) är ett presentationsevent där varje talare ska inspirera publiken genom att presenterar 20 bilder som var och en visas under 20 sekunder och det är ett fenomen som finns i flera städer runt om i världen.
Så håll tummarna för oss på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Lowa

Jag ska hålla tummarna för er! Så synd att jag inte kan vara där! Kramar

2010-03-23 @ 17:21:56
URL: http://sketchahalo.blogg.se/
Postat av: Ann

Håller oxå tummarna för er, men det går säkert mycket bra



2010-03-23 @ 19:49:20
Postat av: Sebbe

Det kommer att gå sjukt bra! Håller med Lowa, synd att jag inte kan vara där och lyssna på er!

2010-03-23 @ 21:15:12
Postat av: Sophia

Tack så jättemycket allihopa! :)

2010-03-24 @ 10:56:11
URL: http://sophiavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0