Telias nya stil


Kampanjmaterial

Idag jobbade jag som värdinna på ett event på Telia, där de skulle lansera sin nya modigare stil som har premiär idag. "Teliapappan" är borta och istället ska de visa att de är stolta över att ha byggt upp kommunikations sverige till vad det är idag och att de ska fortsätta att utvecklas. Deras nya profilmaterial ser ut som ovan och reklamfilmen kan man se här! Vad tycks, bra eller inte? Själv tycker jag att filmen är helt okej (dock lite tjatig) men jag gillar inte stilen på profilmaterialet. Byårn bakom kampanjen är DDB

Kommentarer
Postat av: Ann

Trist det där med Teliapappan, men mänga män utanför Sverige tycker tydligen att det är på tiden för de anser att han skämmer ut hela manssläktet.



2010-03-01 @ 19:46:17
Postat av: Sophia

Hehe jaså! Ja men han kanske hade gjort sitt? Men ändå lite dumt att byta ut ett inarbetat koncept! Vad tycker du om nya "filmen" då?

2010-03-01 @ 21:43:23
URL: http://sophiavictoria.blogg.se/
Postat av: ellen

.... teliapappan? Vem sjutton är det?

2010-03-03 @ 19:20:51
Postat av: Sophia

Men Ellen har du missat "teliapappan"! Det är ju han som är så efterbliven som man har fått följa i Telias reklamfilmer

2010-03-03 @ 20:03:59
URL: http://sophiavictoria.blogg.se/
Postat av: Ann

Tycker det är tokigt att byta ut ett koncept som funkar och det nya verkar jobbigt som en feberdröm tycker jag. Ellen och fler med henne har ju inte upptäckt Teliapappan än så det kunde behövas köras ett tag till med den gamla stöten.

2010-03-07 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0