Ny fin bok från Leila Lindholm


Bilder från Leilas bok, One more slice

Jag har förut bloggat om Leila Lindholms böcker, att det är så bra och så fina. Idag släpptes hennes bok one more slice som är uppföljaren till boken a pice of cake och så här beskriver hon själv sin nya bok:

"Jag är så otroligt stolt över min nya fina kokbok. Vi har plåtat de flesta bilderna i Italien med fantastiskt ljus i superfina miljöer. Jag gjorde min första bakbok A piece of cake med ambitionen att det skulle bli två böcker. Den första skulle inrikta sig mer på söta bakverk som cupcakes, småkakor och tårtor medan den andra skulle bli en djupdykning i bröd och surdegsbröd men även mer matig bakning som pasta och pizza från grunden".

Jag tycker verkligen att hon har lyckats med sina böcker, recepten är jättebra och det grafiska är väldigt snyggt med fina bilder. Jag är verkligen sugen på att köpa den här boken då jag har gjort många av recepten från a pice of cake och de har varit riktigt bra så jag tror säkert att den här är minst lika bra, i alla fall är den himla fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.mondoblog.se/Pippa/87127



VA GÄRNA MED O TÄVLA OM EN ROSA KLOCKA FRÅN JETSET

2010-05-04 @ 13:40:15
Postat av: carro

Mums, du kanske kan baka nåt till midsommar :)

2010-05-10 @ 11:06:29
Postat av: Sophia

Ja men absolut, bra idé! Det ska jag göra!!

2010-05-10 @ 22:12:57
URL: http://sophiavictoria.blogg.se/
Postat av: Lowa

Tack, ja vist var den ganska fin? Snart är jag hemma igen, då måste vi klämma in en liten fika tycker jag! Kram

2010-05-10 @ 22:18:38
URL: http://www.lowawallman.se/blog/
Postat av: Ann

Ser snygg ut måste få titta i den

2010-05-12 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0